maandag 23 januari 2012

Een nieuw begin

Zo, dat gaat lekker. Aan het begin van januari had ik beloofd om elke week iets nieuws te plaatsen. Dat is nu dus al niet gelukt. :-(
Mijn jongste zusje is vrijdag getrouwd en ik maakte de powerpoint, daar zat meer werk in dan ik verwacht had. Vandaar.
Mijn andere zusje had aangegeven, dat ze wel graag een gehaakte deken wilde op de bank. Dat vind ik leuke opdrachten. Bij de Wibra lekker veel wol gekocht in de kleuren paars, zwart, grijs en wit en op zoek gegaan naar een leuk patroontje, want ik had geen zin in een granny square deken. Het werd de afrikaanse bloem hexagon. Via google kwam ik op lindevrouwsweb.blogspot.com en via deze weblog werd ik doorverwezen naar deze site. Zij beschrijft heel duidelijk het patroon van de african flower hexagon. Het meest lastige vind ik het precies aan elkaar haken van de hexagonnetjes, maar het wordt wel leuk.
de kleur klopt niet helemaal, ik heb niet zo'n goede camera de paars is iets meer naar de rood/roze kant toe dan op deze foto. Ik heb nog wel ff te gaan, maar dat vind ik helemaal niet erg.

2 opmerkingen:

  1. Deze zijn heel erg leuk, weer eens wat anders dan de gewone Granny's! Je gebruikt ook een mooie kleurencombi!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels