vrijdag 9 oktober 2015

peuterponcho

Poncho's, ik hou ervan.  Een ideaal kledingstuk.  En voor peuters kun je zo heerlijk variëren met kleuren,  garen, randjes,  pompons,  bloemetjes etc. Deze week haakte ik deze poncho:
 
Lekker roze. Het wite wollige garen was nog een oud restje garen dat ik haf liggen.  Ooit gekocht bij de zeeman. Je kunt hiervoor ook heel goed Rico Baby Teddy Aran gebruiken. Dat koop ik bij Echt by ikke . Het gemêleerde garen is Baby Bravo. Van SMC. Dit kun je kopen bij Modebreien. Vanavond sta ik in Assen Peelo in het wijkcentrum op een ladiesnight. Deze poncho gaat natuurlijk ook mee.  Daar sta ik samen met Augusta van Modebreien. Ben je in de buurt, en heb je tijd? Kom gezellig langs

2 opmerkingen:

  1. Zo'n poncho is altijd gezellig dragen voor die jochies ...
    Ik wens je een fijne avond toe op de ladiesnight ...
    Jammer dat ik zo ver woon klinkt leuk ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie poncho. Met het kille weer komt een poncho goed van pas.
    Ik hoop dat de ladiesnight leuk is geweest. Voor mij helaas geen optie om naar toe te gaan.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen